Hinnakiri

RAAMATUPIDAMISTEENUSE HINNAKIRI

Teenuse hinna aluseks on algdokumentide* arv kalendrikuus**.

Dokumentide arv

0 -5

6 -25

26-50

51-75

Hind (EUR/kuus)

45

60

75

100

Dokumentide arv

76-100

101-150

151-200

201-250

Hind (EUR/kuus)

115

150

180

210

Dokumentide arv

251-300

301-350

351-400

401-450

Hind (EUR/kuus)

240

275

310

345

* Algdokumendi mõiste tuleneb raamatupidamiseseadusest ning ning tõestab majandustehingut. Reeglina on algdokumendiks müügiarved, ostuarved, palgaleht, kviitungid, lähetusaruanded, majanduskulude aruanne jms.
** Juhul, kui klient ei vaja igakuist teenust on hinnakirja aluseks aastapõhine arvestus

Raamatupidamisteenuse baashind sisaldab:

- algdokumentide vormilise vastavuse kontrolli raamatupidamist reguleerivatele õigusaktidele;
- dokumentide säilitamist süstematiseeritult kuni lepingu lõppemiseni;
- algdokumentide kajastamist erinevates registrites Rmp seadusega ettenähtud korras;
- käibe-, tulu- ja sotsiaalmaksu arvestust;
- maksudeklaratsioonide koostamist ja esitamist Maksu- ja Tolliametile
- ligipääs ja kasutusõigus internetipõhisele raamatupidamisprogrammile (soovi korral);
- informatsiooni andmist kliendi majandusnäitajate kohta vastavalt kliendi soovile;
- majandusaasta aruande koostamist;
- raamatupidamis- ja maksualase konsultatsiooni andmist.

Lisateenused:

Konsultatsioon*

25 EUR/tund

Administratiivsed teenused

20 EUR/tund

Statistikaameti aruande koostamine

7-10 EUR/aruanne

Laoarvestuse pidamine

al . 65 EUR/kuu

Aastaaruande koostamine (mitte klientidele)**

al. 75 EUR / aruanne

Palgaarvestus ja maksude arvestus

3 EUR / töötaja

* Sisaldub raamatupidamisteenuse baashinnas
** Sisaldub raamatupidamisteenuse baashinnas igakuise arvestuse puhul

Kõikidele hinnakirjas toodud hindadele lisandub käibemaks 20%

Hinnakiri.pdf                  Pricelist.pdf                 Hinnasto.pdf